Fast Look for Nice Kids Fun

Tuesday, June 12, 2007

Spanish Lady

Det her er en post i http://nice-kids-fun.blogspot.com/2005/07/spanish-lady.html som jeg kan ikke rette mere. Det er fordi jeg ikke har skiftet til den ny blogger, da min far har skiftet. Så, jeg vil bruge min ny konto her, for at rette nogle gamle artikler.

Tak for forståelsen.
__________

Kærlighed novelle

Kære dagbog:

Jeg vågnede op tidligt, kunne ikke sove, nu sidder jeg så her og skriver i dig, der er en masse du skal vide. Den pige, hendes lange sort hår, hendes nødder mørke øjne, fik mig til at smelte.

Hun hedder Louisna og hun kommer fra Spanien, jeg mødte hende i går i skolegården, hun skal til at gå i vores klasse. Da hun kom ind i klassen fik alle drenge store øjne, og Morten skulle som altid spille smart, han gik over til hende og sagde "welcome Lady", jeg tænkte "all right", som om hun ikke kan forstå dansk, han spiller bare så smart. Hun kiggede ikke på mig, som om jeg var usynlige.

Da vi enlige fik fri, gik jeg ned for at hente min cykel. Jeg så Louisna, hendes bukser sad fast i cykelhjulet, jeg gik så over for at hjælpe hende, hun takkede mig, og spurgte om vi skulle følges hjem ad, jeg blev meget glad. Jeg fandt så ud af, at hun bor i vores kvarter, vi aftalte, at vi skulle i biografen i eftermiddagen, og se en romantisk film.

Jeg er så nervøs, og det er nok grunden til, at jeg vågner så tidligt op i dag, gad vide om det er normalt at være nervøs, når man skal ud med en pige.

Nu smutter jeg altså, jeg skal i bad, så skal jeg tage min flotte sommer T-shirt på, bagefter smutter jeg hjem til hende.

Da jeg kom ind på hendes værelse, havde hun masser af B-boys plakater (det undrede mig lidt at hun allerede vidste hvem de var, når hun ikke har boet her i ret lang tid), og gæt lige, hvad hun sagde til mig? " Jeg kan godt lide Kåve fra B-Boys, og du har et flot navn, Kåve" øh.. det var godt nok første gang jeg blev glad for mit navn.

Hun valgte hvilken film vi skal se, vi så "Just Married".
Hun havde en FANTASTISK kjole på, rød og flot, og hun er slank og høj, jeg tror at jeg er forelsket.

Næste dag i skole, så jeg hende gå sammen med Morten, jeg fik at vide, at Morten skal på ferie med hende til Spanien. Det var godt nok hurtigt de fik aftalt det, der er ikke gået mere end to dage siden hun kom her, og nu skal Morten så på ferie med hende. Jeg forstår det ikke.

Jeg følte mig svigtet og blev meget ked af det. Jeg troede jo, at hun godt kunne lide mig, men nu skal hun bare sådan på ferie med Morten. Det kan også være, hun kan lide mig som ven, men det kunne hun i det mindste have sagt, eller gjort et eller andet, for at jeg ikke skulle misforstå det.

Men okay, der er andre fisk i havet, som man siger, men det var bare hende jeg faldt for! Faktisk er det fedt nok at være single, man behøver jo ikke have en kæreste bare for at have en.

Jeg vil bare vente på den rette, og ikke bare gå efter udseendet, personligheden betyder mere for mig, øh, fra nu af og i fremtiden, man lærer jo af sin fejl.

More from Spain - Spania - Espain: Zahara de la Sierra.

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers