Fast Look for Nice Kids Fun

Monday, June 11, 2007

Happiness and Love

Det her er en post i http://nice-kids-fun.blogspot.com/ som jeg kan ikke rette mere. Det er fordi jeg ikke har skiftet til den ny blogger, da min far har skiftet. Så, jeg vil bruge min ny konto her, for at rette nogle gamle artikler.

Tak for forståelsen.
__________

Jeg synes der er mange, som misbruger ordet ”jeg elsker dig”. Dem der gør det, gør det, fordi de tror, at det er et lille ord. Ja sætningen er lille måske, men betydningen er meget stor. Jeg synes at det skal komme fra hjertet. Man kan ikke elske en person, man har kendt i et par dage.

Måske hvis det er kærlighed ved første blik?

Det findes selvfølgelig, hvis man er heldig. Man kan lide en person, man er forelsket, men forelskelse er ikke, som at elske. Der er en stor forskel mellem de to.

Elske er noget meget stort, og hvordan man kan føle det, kan jeg ikke beskrive, man kan bare føle det, helt ind i hjertet. Der er mange unge, som ofte er i tvivl, når de er forelsket.

Kærlighed kan være godt, men også ondt. Kærlighed kan vende sig til had, sorg, og smerter, det derfor ordet hjerte, rimer med smerte.

Jeg synes man skal vente med at sige ordet ”jeg elsker dig” til en, indtil man er sikker, men det ikke alle som kan være sikre, det kommer an på, hvilken situation man er i. Nogen gang skal man ikke vente, andre gang har man behov for at finde ud, hvad det er man vil.

Der er mange, som fortolker kærlighed på en forkert måde, det kan også godt være jeg selv gør det, men jeg føler, at det er sådan ægte kærlighed er. Tillid og respekt er det vigtigste i et forhold.

Jeg forstår ikke, hvorfor der er nogle unge, som kun går efter udseendet, det er forkert synes jeg, det er det indre som tæller (for mig).

Hvad skal jeg for eksempel bruge en rigtig lækker fyr til, hvis han ingen hjerne har? Eller ingen personlighed har? Det vigtigste for mig er personligheden, alt det andet med stilen og udseendet er lige meget.

Det er vigtigt, at man i kærligheden også bruger hjernen lidt engang imellem, og ikke kun hjertet. Kærlighed kan være så skønt, kærlighed gør blind, man overser de vigtige ting, de ting man hører fra andre, som man ikke rigtig vil høre.

Man skal åbne øjnene lidt, og tænke før man handler, nogen gang skal man bare springe ud i det, og tag chancen. Jo flere chancer man tager, jo spændende bliver livet, men derfor betyder det ikke, at man skal sige ja og ja til alt, man skal kunne holde lav profil!

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers