Fast Look for Nice Kids Fun

Wednesday, June 20, 2007

Den stærke dreng, og den onde heks

Det her er en post http://nice-kids-fun.blogspot.com/2005/07/den-strke-dreng-og-den-onde-heks.html som jeg kan ikke rette mere. Det er fordi jeg ikke har skiftet til den ny blogger, da min far har skiftet. Så, jeg vil bruge min ny konto her, for at rette nogle gamle artikler.

Tak for forståelsen.
__________

Klokken var 4 om morgen, da jeg vågnede. Jeg kunne ikke sove mere, den drøm jeg drømte om i nat, gjorde mig bange, men det er også en drøm, og den bliver nok aldrig til virkelighed. Jeg faldt igen i søvn med det samme, for jeg var rigtig træt efter i går.

- "Joe, Joe" det var min mor, jeg kunne høre hende råbe på mig, hun kom på værelset til mig,
- "nu er det morgen, lille skat, op med dig"
- "oh mor bare fem minutter mere, så står jeg op" men nej, den var hun ikke med på.

Jeg spiste morgenmad og skyndte mig ud af døren, jeg var sent på den.
- "Nu kommer du for sent igen, Joe, det her går altså ikke mere, du må lære at komme til tiden!" det var min klasse lærer. Jeg var lidt flov. Jeg gik hen til min plads, ved siden af Nadia.

Enlig ringede det ud og vi havde frikvarter. Min bedste ven Alex og min bedste veninde Mirna, kom henne til mig og spurgte om der var noget i vejen. De sagde at jeg ikke så helt glad ud, jeg så ud til at have det dårligt sagde de også.
Jeg tænkte stadig på drømmen, med den onde heks, og da det ringede ind, så jeg vores lærer kom ind i klassen

- "nej, det kan ikke passe det her" tænkte jeg, hun ligner heksen i min drøm.

Timen gik og vi fik fri. Alex og Mirna kom henne til mig og spurgte om jeg ikke ville med i biografen,
- "nej desværre, jeg skal lave noget i dag" sagde jeg og løb, jeg kunne se de så underligt på mig, mens jeg løb ud af skolen.

Da jeg kom hjem, var jeg rigtig bange, jeg hørte en stemme som sagde,
- "ikke være bange, du må kæmpe, og være en god kæmper, mod den onde heks, Miss Sandy"
Nej jeg kunne ikke tro mine egne ører, det kan ikke passe. Miss Sandy er sådan en sød og rar lærer, og hun har altid hjulpet mig med alt, også i de små klasser, fx da jeg blev mobbet med mine ører, fordi de er store.

Denne nat kunne, jeg ikke sove, jeg sov først klokken 12.

Jeg vågnede op i en stor skov, med store træer, og et stort slot, som lå ti meter væk fra mig. Jeg gik til døren, slottet så ikke ud til, at der boede nogen i den. Jeg gik stille ind, wow, hvor var den dog flot, med store lamper og billeder over det hele.

Jeg fik et stort chok, da jeg hørte nogen bagved mig, tale som en heks,
- "nu er du her, min kære dreng, du skal altid være her og være heksens søn, har jeg ikke ret Joe?” Oh nej, jeg vendte mig om, og så at det var Miss Sandy,
- "har jeg ikke ret?, siger jeg"
- "jo, jo, Miss Sandy, jeg skal nok gør alt "

Der kom to herrer og lukkede mig ind i et sted, fuld med børn, det er ligesom en slags fængsel. Jeg satte mig på hjørnet, jeg var lidt bange for de andre drenge, de var store og så stærke ud.
- "se alle sammen, hvad vi har fået her, stå op, lad mig se dig ", de så alle sammen på mig og nogen grinede lidt, jeg forståede ikke, hvad det, der var så sjovt.
- "hvorfor griner i " sagde jeg med en stor stemme, jeg skulle jo lige vise dem, hvem jeg er,
- "jeg er ikke en klovn, vel? ", alle var ved at dø af grin, til der kom en mand med en stor hestepisker og slog os alle sammen.

Jeg blev gode venner med alle drengene og vi havde det sjovt hver dag.

En dag kom jeg til at falde et maleri, da var et hul. Vi fandt så ud af, at vi alle sammen kunne stikke af, men ikke nu, først skulle vi planlægge alt.

Jeg kom først ud af hulet, den førte os helt ud af skoven, vi var musestille. Alle tog hjem og jeg sagde farvel til dem alle sammen. Vi fik alle sammen tårer i øjnene.

Jeg vågnede op med et sæt, jeg fandt så ud, at det hele bare var en drøm, men det så virkeligt ud. Klokken var 7:30, jeg skyndte mig at spise morgenmad også ud ad døren.

Da jeg kom til skolen, var jeg overhovedet ikke sent på den, jeg gik henne til mine bedste venner og snakkede med dem. Vi aftalte at tage til biografen efter skoletid.
- "Godmorgen alle sammen" sagde Miss Sandy,
- "godmorgen Miss Sandy ", jeg er glad for, at hun er min lærer, hun er den bedste lærer. Hun ligner ikke en heks, det var bare en drøm, og nogle drømme bliver til virkelighed, men denne her drøm, var kun en drøm.

Jeg var mig selv igen, havde det sjovt og var altid glad.

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers