Fast Look for Nice Kids Fun

Friday, June 08, 2007

Racisme og krig

Det her er en post i http://nice-kids-fun.blogspot.com/ som jeg kan ikke rette mere. Det er fordi jeg ikke har skiftet til den ny blogger, da min far har skiftet. Så, jeg vil bruge min ny konto her, for at rette nogle gamle artikler.

Tak for forståelsen.
__________

Jeg synes, at alle mennesker er værd, alle burde behandles lige.

Hvorfor skal nogen behandles bedre end andre, når det gælder den samme regel/lov? Hvorfor kan andre med forskellige baggrunde ikke behandles lige.

Hvorfor findes der overhovedet noget der hedder "Racisme"?

Hvorfor hade en person fra hans/hendes baggrund, hvorfor ikke lære dem at kende først, før man bedømmer?

Vi er alle sammen mennesker, og vi har alle sammen følelser, en enkelt lille ting kan såre en, det er forskelligt fra person til person.

Krig?

Hvorfor er der krig, hvorfor dræbe hinanden, i stedt for at holde sammen?

Jeg synes vi alle sammen skal holde sammen, for det vil jo ikke skade os, det vil bare gør os stærkere.

I nyheder hører man altid om krig i andre lande, også indser man, hvor heldig man selv er.

På en måde føles det trist, for man kan ikke gøre noget, jeg ville ønske jeg kunne, for det er ikke spor sjovt at se børn dø og sulte.

Jeg hader krig, jeg forstår ikke, hvorfor nogen skal leve på denne her måde, hvorfor andre skal tage livet af andre, det ikke dem der burde gør det, ingen burde gør det.

Jeg forstår virkelig ikke, hvordan nogen overhovedet kan holde ud at leve på denne her måde? De er nærmest tvunget til det, de har jo ikke noget valg.

Dem der lever i et land, hvor der ikke findes krig, skal være glad for det.

For sådan synes jeg livet skal være, der skal ikke være krig, folk har brug for fred, ikke mere krig og racisme.

Men sådan tror jeg ikke det bliver, men man kan jo altid håbe, selvom der måske altid vil være krig i nogle lande.

Jeg lever nogle gang i min egen verden, et lykke verden, hvor der ikke findes noget der hedder krig og racisme, hvor alle har det godt og er nyder livet.

Men jeg håber mit ønske bliver til noget, og jeg håber at hele verdenen får fred.

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers