Fast Look for Nice Kids Fun

Monday, July 31, 2006

My Prince!

Min mor er alkoholiker, og lidt underlig i det, min mor og far er skilt.
Jeg er enebarn mit navn er Dina, jeg er 14 år, arbejder ikke (min stedfar er stenrig), fester tit, men drikker ikke, fordi jeg ikke kan lide sprut.

Er ikke ryger, og er skoletræt, er træt af de lektier og alt det.
Jeg har en kat som hedder Usher, ja den er kaldt efter R&B sangeren fordi jeg er ret vild med ham, så skøn han er.

Min bedste veninde er Maria og vi betror hinanden ALT, hun er den sødeste, bedste og vigtigste person i mit liv, jeg elsker den pige så meget, det rigtigt veninder kærlighed det her mellem os.

Jeg har aldrig haft en kæreste, hvilket fordi jeg er kostbar og kræsen. Jeg venter bare på prinsen på den hvide hest, jeg gider ikke gå igennem mange, før jeg finder den eneste ene. Lige nu er jeg sammen med Maria, hjem ved hende, hun bor på et børnehjem, det er hun glad for, fordi hendes far bankede hende, og misbrugt hende da hun var lille, så børnehjemmet er hendes hjem, indtil hun bliver 18, og flytter, vi har tænkt os at flytte sammen, det kunne være rigtig fedt.

”Ej så du ikke hvor lækker Morten var i dag ”, spurgte Maria.
”Seriøst, Morten lækker? han er da flink nok, men ikke lige min type”, sagde jeg
”åh hvor du kræsen, tror du jeg kan score ham i aften til festen?” spurgte Maria
”ja da, jeg har også hørt at han kan lide dig” sagde jeg.

Vi gjorde os klar og rigtige flotte, til festen, selvom det ikke er noget specialet, men man skal jo gør lidt ud af sig selv, ik’?
Musikken er høj, festen pumper, pigerne danser, drengene råber, der er meget gang i den.
Jeg kigger mig omkring, de samme mennesker, nogle få nye, kedeligt.

For resten da jeg kom hjem i dag for at hente mine ting, fordi jeg skal sove hjem ved Maria, sagde min mor at hun har smidt alt spruttet væk, det gjorde mig rigtig glad, jeg håber da det holder, jeg gav hende et stort knus.

Maria og Morten danser sammen, og klassen billige tøs står op på et bord, og prøver at vise sig, helt ærligt hvor er hun dog meget luderagtig.
Jeg kigger på Morten og Maria, og håber at de finder sammen, hun fortjener sig en sød kæreste, en som hun passer sammen med.

Lige pludselig får jeg øje på en meget nuttet og lækker fyr, han kigger på mig, vores blikke mødes, mit hjerte bankede meget hurtigt, måske er det kærlighed ved første blik?
” Uha han er pæn hva?”, det var Maria som også stod og kiggede på ham, mens hun også kiggede på mig, så kom Morten og trak hende med på dansegulvet.

Fyren kom imod mig, mit hjerte bankede endnu hurtigere, nu var der stille musik, han satte sig ved siden af mig.
”Hva hedder du? Jeg er ny her, og ham der holder festen, mødte mig i byen og inviterede mig” sagde han, jeg fattede ikke hvorfor det lige mig han gad snakke med, åh mig som er så fed, og har fedt over de hele, mig som engang klassens nørd gider ligge mærke til, hmm?

”Dina, hvad med dig? Okay hvilken skole går du på” jeg begynder på Hight school i morgen, den der Jack går i, jeg hedder Russell”.
Vi sad og snakkede i timevis, og dansede og pjattede, han er en meget sød fyr.

Da festen var slut, fulgtes vi hjem, da vi nåede hjem til mig kom han ind, og drak lidt te, som min mor lavede til os, bagefter krammede vi hinanden og hans far kom og hentede ham.

Jeg kunne ikke vente med at komme i skole, næste dag, og fortælle Maria alt. Vores klasselærer præsenterede Russell, og han kom til at sidde ved siden af mig og Maria.
Efter skole, var vi hjem ved Maria, vi hørte høj musik, og snakkede om alt muligt.

Maria tog Morten med, jeg ved ikke hvor de tog hen, men de lod os være alene.
”jeg kan godt lide dig, vil du komme sammen?” jeg kunne ikke tro min egne øjne, enlig spurgte han, min prins…
”ja” sagde jeg stille, og vi kyssede hinanden. Det var mit første kys, min første kærlighed og min prins, jeg håber da han er min eneste ene det er ham som fortjener mig, ham og KUN ham.

Der er gået et halvt år nu, Maria og Morten kommer sammen, og det gør mig og Russell stadig også, det er jeg meget glad for, han er virkelig en herlig fyr.

Jeg er lykkelig, min mor er rask igen, hende og min far har fundet sammen igen, bedre kan det ikke blive.
Jeg elsker min familie, Maria, og Min prins Russell, han er så forstående, og dejlig, fyren i mit liv er Russell, ingen kan tag hans plads, jeg er hans og han er min forevigt...

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers