Fast Look for Nice Kids Fun

Thursday, August 03, 2006

Man in the Mirror!

Skrevet af Michael Jackson, jeg kan virkelig godt lide den sang, den rammer en lige i hjertet, og man kommer til at tænke på mange sørgelige ting.

Mariah Carey: Hero, den sang er også rigtig god, især teksten passer rigtigt godt, og man lærer noget af den. For eksempel: ”So when you feel like hope is gone, look inside you and be strong”, det er meget godt skrevet, og jeg synes også at det er sådan det skal være, man skal være stærk og holde ud, for som man siger, tiden ligger alle sårer, og før man kan komme videre, skal alle de sårer gå væk, selvom nogen af dem ikke vil, og er ridset der inde…

Vi lever kun en gang, så hvorfor ikke holde sammen? Det vil kun gøre os stærkere. Jeg vil ikke sidde som alle mange andre uden at gør en forskel.

Jeg ønsker fra hele mit hjerte at vi alle en gang får fred, og håber at alle en skøn dag får det godt, selvom det er lidt umuligt på en måde, med al den krig, og alle de mennesker som dør, osv.

Der er så mange i verden der har det meget værre end dig, og at man skal dele med hinanden, og være gode ved hinanden, og når jeg tænker på alle de børn, al den had, ønsker jeg LOVE, PEACE, helt ind fra mit hjerte.

_____

Read more about Mariah Carey in English at http://quotes-and-insights.blogspot.com/

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers