Fast Look for Nice Kids Fun

Monday, July 10, 2006

En dreng på fem år, er FCM største fan

Af – Khalid Osman

Manus er cirka fem år, han er FCM største fan.
Han er en meget sød og meget klog lille dreng, som kan godt forstå spørgsmål, som jeg en voksen fremmed mand stiller til ham.

Jeg sagde til ham at jeg vil skrive om ham, så viste jeg ham en avis hvor der er et interview med mig i den. Her sagde Manus at han vil købe avisen og mit hår, fordi jeg har afro hår.

Haha han er en sjov lille dreng, som går til løve klub. Det er han glad for.

Han har en FCM kasket som han rigtigt godt kan lide. Og han har det sødeste smil i hele verden, fordi hans smil ikke kun kan ses på læberne, men over det hele, hans øjne stråler af glæde.

Da jeg kiggede på ham, så jeg mig da jeg var i hans alder, med hele de største ambitioner for videnskaben. Han tog hans kasket og vendte den om, for at jeg skulle se at der stod FCM på den, det var et flot signal for at vise at han er FCM største fan.

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers