Fast Look for Nice Kids Fun

Monday, November 21, 2005

Kald Det Kærlighed

Hvad er kærlighed?

For mange er kærlighed et stort spørgsmål tegn.
Mange tror ikke på det (at kærlighed kan vare for evigt), men jeg tror på det.
Det er det meste fantastiske der kan ske, når man elsker hinanden hele livet.

Når jeg ser gamle mennesker gå sammen hånd i hånd så bliver jeg helt varm indeni, jeg tænker på at sådan skal livet være, sådan skal kærligheden være, at det skal vare for evigt, og at man skal være lykkelig og elske hinanden hele livet.

Kærlighed er et dejlig følse, man har for en anden person man er forelsket i, eller elsker.

Jeg synes hvis man elsker hinanden, så skal man kæmpe for hinanden, og for det man har sammen, og uden tillid kan et forhold ikke gå.

Når man stoler på hinanden, og elsker hinanden højt, så kan man klare alt sammen, så længe du føler dig tryg ved din mand/kone/ kæreste osv,så skal det hele nok gå.
Man skal altid tænke positivt, og man skal også kunne tilgive hinanden.

Kærlighed kan også være dårligt, det ikke altid at det ender godt.
F. eks utroskab, det er noget af det værreste, jeg hader utroskab, og man kan selvfølgelig slutte et forhold sted for at være hinanden utro.

Mange slutter bare et forhold uden at tænke sig om, tænk før du handler, og man vil altid komme til at fejle, det er menneskeligt at fejle, og fortryde.

Piger elsker romantik, roser og kærlighed, det er jo sødt, og jeg elsker selv kærligheds film, og alt det.

Nogle unge mennesker tænker ikke rigtigt på kærlighed, mest om den anden person ser godt ud, men det er jo ikke det, det handler om, det handler om at elske en person for den han/ hun er, og ikke for hvordan man ser ud, og hvad man har på.

Tøj og udseendet er lige meget synes jeg, så længe din partner er et godt menneske, så kan alt det andet være lige meget, og kærlighed kan heller ikke købes for penge, som mange tror.
Kærlighed er noget som skal opleves, og man skal aldrig opgive den, for den kommer igen og igen.

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers