Fast Look for Nice Kids Fun

Friday, June 27, 2008

Er Danmark et gæstfrit land?

Af en af debatterne, blev der spurgt om, Danmark er et gæstfrit land?

Personen, som skrev dette indlæg mente, at dette emne var meget vigtigt at tage op. Han/hun mener, at danskere er blevet dårlige til at møde nye mennesker. Han/hun mente også, at før i tiden havde man tid til hinanden.

Min kommentar: jeg er fuldstændig enige med dig i det du skriver. Det gamle sociale liv findes ikke i dag i dagens Danmark.

Fordommene spiller en rolle, fordi medierne spiller negative roller til befolkningen.

Man har heller ikke lyst til at møde nye mennesker, pga. medierne og regeringen er imod udlændinge.

En svarede: Ja, Danmark er yderst ugæstfrit. Bare se hvordan vi behandler vores flygtninge.

Min kommentar: Jeg er meget enige med dig, jeg ville ønske der var 1000 flere af dig, så landet kunne blive meget bedre!

Mht. udlændinge, synes jeg, at vi behandler dem dårligt. F.eks. den dårlige behandling de bl.a. får på asylcentre.

Der var en som spurgte mig om, hvorfor vi stadig modtager udlændinge/flygtninge hvis regering er imod dem? Mit svar: fordi Danmark har underskrevet på 51 protokoller og 67 konfessioner, før denne regering kom til magten. Så Danmark er forpligtet til internationalt samfund (FN) at modtage flygtninge. Og det er dem jeg snakker om.

Share/Save/Bookmark

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers