Fast Look for Nice Kids Fun

Thursday, April 26, 2007

Demokrati i Danmark

Den her er en "CONTEST" om Demokrati i Danmark!

Du kan deltage i den konkurrence og få mange priser. Alle priser er gode for at læse, forstå og udgøres. Hvis du bruger og formulerer nogle principper der findes i alle priser udvikler du dig fagligt og bliver en god Internets forbruger.

Jeg garantier at du kan forbedre din videnskab og få nogle gode chancer i dit arbejdets liv.
Svar på alle spørgsmål når du klik på "Create". Det er meget lettere.


Problemformulering


Grunden til at jeg er interesseret i at vide mere om demokratiet er, at min far har fortalt mig meget om demokratiet og det synes jeg er meget spændende, derfor har jeg valgt demokratiet.

Den røde tråd:

Hvordan kan det være, at der er demokrati nogle steder i verden, når der ikke er i andre?


Problemstilling


Hvorfor er der demokrati i Danmark?
Hvorfor er der ikke demokrati i f.eks. Sudan?
Hvad er demokrati?
Hvordan opstod demokratiet i Danmark?
Hvordan har demokratiets udvikling været i Danmark?
Hvad er fordelene ved demokratiet?
Hvad er ulemperne?

Jeg har selvfølgelig svaret på alle spørgsmål og repræsenteret det demokratiets emne i Skole! Men jeg vil vide videre om demokratiet.

1- Klik på ”Create” og skrive dine kommentarer og argumenter. Alle kommentarer vil være modereret. Når jeg modtager kommentarer vil jeg løslade priserne, så får du dem alle i få sekunder. Men, pas på det her:

2- Du skal sende din e-mail adresse via Komment.

E-mailen kan ikke læses af andre eller vises her. Det er kun jeg som kan se den.

2 comments:

Anonymous said...

Checking others comments.

Rose Osman said...

Hvad er demokrati?
Det er en statsform, hvor magten er delt mellem flere, så ingen sidder med hele magten.

Demokratiet er bygget op omkring en lang række spille-regler, som alle skal følge.

Demokrati er også holdninger og synspunkter, det er meget mere end love og regler. Et demokrati er en grundlæggende livsholdning. I et demokrati skal man være klar til at argumentere for de beslutninger man træffer, og man skal altid lytte til andre menneskers synspunkter.

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers