Fast Look for Nice Kids Fun

Thursday, April 13, 2006

Det er ikke noget om mig!

Jeg finder det meget interesseret at nogle administrationer vil evaluere mig efter de hele lang erfaringer jeg har! Det kan jeg ikke acceptere, og det er fordi der findes ikke mange journalister f. eks. som de vidste hvad jeg vidste, eller som de har været i mine erfaringer, eller som de har skrevet de hele masse forskellig emner jeg har skrevet siden 1970.

Der er mange journalister som de vidste ikke hvad sket der i Horn d’Afric, eller i det Arabisk / Parsian Golf f.eks., i historie indtil den sidst politiske, økonomisk, kulturel og social udviklingen.

Der findes også ikke mange journalister som de har skrevet i forskellige typer af art og journalistisk genstander som jeg har gjort. Jeg gør det stædig indtil nu som det kan godt viser sig i mange web log jeg har bygget.

Jeg er ikke stolt af mig selv her, men jeg er meget stolt af mine erfaringer, og det er fordi Jeg har mange beviser man kan forstå i overblikket at intet kan ske indtil noget bevæger. Det er mit motiv og jeg har lært det da jeg var 16 år gamle. Høy, i den alder der var rigtigt uddannelser om verdens filosofi, art, science, kultur, geografi, historie osv. men ikke om Britney Spears, eller Madonna;-)

No comments:

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers