Fast Look for Nice Kids Fun

Tuesday, June 14, 2005

Nice Kids Fun!

Welcome Nice Kids to your Nice Kids Online Club.

Here's where you'll be able to do a lot of things yourself.

You can write just about anything even about a trip to a wonderful place, or a party and let's read deep in this World we had been blong to in the past. Help us get back to our purity and we'll help you pinpoint your skills.

Write as if you're writing for yourself. Drip in the fantasy of wirting or painting and let's drip with you in the creation of your theme.

Who's going to start the ball rolling?

Submit your paintings at the main page here.

Your Dad,

Comments and Create Reviews at this link:

Create!

3 comments:

Anonymous said...

.*Spanish Lady.*

__Kærlighed novelle__

Kære dagbog:

Jeg Vågnede op tidligt, kunne ikke sove, nu sidder jeg så her og skriver i dig, der er en masse du skal vide..den pige,hendes lange sort hår, hendes nødder mørke øjne, fik mig til at smelte.

Hun hedder Louisna, kommer fra Spanien,jeg mødte hende igår i skolegården, hun skal til at gå i vores klasse, da hun kom ind i klassen fik alle drenge store øjne, og Morten skulle selvfølige som altid spille smart, han gik over til hende og sagde "welkom ladY" tænkte "ja right", som om hun ikk kan forstå dansk.
Mig kiggede hun ikke engang på, som om jeg var usynlige.

Da vi enlige fik fri, gik jeg ned for at hente min cykel,så Louisna, hendes bukser sad fast i cykelhjulen,gik så over for at hjælpe hende, hun takkede mig, og spurgte om vi skulle følges ad, jeg blev meget glad, jeg fandt så ud af at hun bor i vores omkreds, vi aftalte at mig og hende skulle i biografen i eftermiddagen, og se en romantiske film.

Jeg er så nervøs, og det er nok grunden til jeg vågner så tidligt i dag, gad vide om det er normalt at være nervøs når man skal ud sammen med en pige.

Hov, nu smutter jeg altså, skal i bad,tage mit flotte sommer t-shirt på, og gå så hjem til hende den smukke.

Da jeg kom ind på hendes væresle, havde hun masser af B-boys plakter, og gæt lige hvad hun sagde til mig " jeg kan godt lide Kåve fra B-Boys, og du har et flot navn, Kåve" øhh.. det var godt nok første gang jeg blev glad for mit navn!

Hun valgte hvilken film vi skal se, vi så så "Just Married".
Hun havde en FANTASTISK kjole på, rød og flot, og hun er slank og høj, jeg tror at jeg er forelsket.
Næste dag i skole, så jeg hende gå sammen med Morten, fik så at vide, at Morten skal rejse til Spanien sammen med hende, og at Louisna skal flytte, sammen med morten der,
for i Spanien må man flytte sammen når man er 17, tænkte "gid det var mig"
Men følte mig svigtet, og blev meget ked af det,jeg troede jo hun godt kunne lide mig, og så går hun i biografen med mig, selv om hun har en kæreste.
Det kan også være, hun kan lide mig som ven, men det kunne hun i det mindste have sagt det, eller gjort et eller andet, for at jeg ikke skulle misforstå det, men tror også hun troede jeg bare var en ven for hende.


Men okay, der er andre fisk i havet, men det var bare hende jeg faldt for!
Faktisk er det fedt at være singel,man behøver jo ikke have en kæreste bare for at have en.


Jeg vil bare vente på den rette, og ikke bare gå efter udseendt, personligheden betyder mere for mig, øh, fra nu af, og i fremtiden!

Peaceful Blog said...

The first comment was a test to this comment usage;-) It did not work as supposed to be.

Child's Club!

Peaceful Blog said...

Well, the second comment is open to those who are good at ease in Danish to criticize this piece of art.

Child's Club!

Test din viden - Hvad består vand af?

Test din viden - Hvad betyder IQ?

Test din politiske viden -

Er du fra den (fucked up) generation? (Ej eller nej), Test din politiske viden!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget? Det betyder også at sige hvor åben, sympathique og elegant du er!

Hvem vil du give den stemme altid til i valget?

Social Bookmarks

AddThis Social Bookmark Button

View blog authority

Add to Netvibes



StumbleUpon My StumbleUpon Page

Nice Kids Fun's Followers